onsdag 25 juli 2012

vad svårt det ska vara då!!

Ja jävlar vad svårt det ska vara att blogga regelbundet ?! Men ska väl försöka mig på ett tappert försök igen ;) Men då vill jag ju att ni som läser ska kommentera lite med ;)
Detta med viktnedgången går sakta men säkert :) Ska väl erkänna att jag varit lite lat ett tag med ;) men det får man!! Men nu är det dags att sätta igång igen !!
Tänka sig att Thea min lilla solstråle snart fyller 1 år !!! Helt sjukt ! Känns som det var igår som jag satt här hemma med magen i vädret och klockade värkar.
Snart är det kanske dags att börja planera lillebror/lillasyster till Thea ! Eftersom jag har pstav så kan det ju hända att efter jag plockat ur den att det kommer ta lite tid att bli gravid :) Och jag vill ju inte ha allt för mycket ålderskkillnad mellan Thea och den lille.
haha vilka funderingar va ;)
Nej nu ska jag ta och underhålla min dotter lite!
Ha en underbar dag gott folk för det tänker vi ha!
Puss / A

Inga kommentarer: