söndag 14 augusti 2011

Gåsborn.

Idag åkte vi till Gåsborn för att visa upp lilla Thea för sin farmor och farfar, men som tur var så var ju faster Linnéa där med Olivia och Julia. Även farbror Jonas var där med Anna, Tilda och lilla Johan. Så det var fullt hus där. Tyvär så jobbade ju Inger (Theas farmor) så vi åkte förbi fiket och tog en kaffe hos henne innan vi åkte till alla andra.
När vi kom fram så skulle nästan alla ut på lite svampplockning men jag , Anna, Marcus och Thea stannade inne. Var lite kallt ute plus att Anna hade fått låna Thea lite ;)
Fick lite mat, köttfärsbiffar smörstekta kantareller och stekt potatis , Gott!
Sen skulle alla andra till att åka hem till sig. Men vi bestämde oss för att vänta tills Inger slutade jobba så hon fick träffa Thea lite mer :)
Även Marcus mormor och moster med man kom förbi och ville träffa lilla Thea.
Så nu har hon varit utställnings docka idag så nu ligger hon här brevid och sover så sött efter att ha smällt i sig lite käk. Hon var så duktig mammas älskling att åka bil så långt, en ända gång så gnällde hon lite och ville ha lite mat.
På fredag börjar Marcus jobba igen :S Känns väl sisådär nu när man är van att ha han hemma, Men men någon av oss måste jobba med ;)

Nej nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan med mina älsklingar <3

Saknar mina katter men nu får dom det bra i färnäs där dom kanske får vara ute det gick ju tyvärr inte här . <3

Inga kommentarer: