torsdag 18 augusti 2011

Sista dagen ...

Fan också jag som blivit så duktig på att blogga och bestämt mig för att blogga minst en gång om dagen så glömde jag bort det totalt igår . Men men .. igår gjorde vi inte mkt alls , var bara hemma och tog det lungt . Mjao kom på besök i ett par timmar. Sen på kvällen kollade jag och Marcus på en film (Unstoppable) eller vad den hette , den var i allafall riktigt bra.
Natten sov lill tjejen mellan 1.00 och 7.00 innan hon ville ha mat och komma upp och mysa i sängen ;)
Idag har det inte heller hänt speciellt mkt . Gick upp i tid och käkade frukost, sen åkte vi till Gesunda för att byta olja i bilen.
Tänkte vi skulle ha tagit en promenad ner på Mora och köpa present till älskade Sandra som fyller år i morgon, men då kom det några mörka moln och så kom det några skurar till och från så det fick bli bilen ner .
Fia och Lotta kom och drack lite kaffe också ;) dom skulle till Falun och gå 6 km (tror jag att det var) med jobbet.
Nu på eftermiddag/kvällen så vart det en liten powernap och sen upp och hoppa för att äta lite pepparbiff. Sen tyckte Marcus att han skulle städa så han tyckte att jag och lilla tjejen kunde gå ut och gå den där promenaden som jag bestämt mig för att jag ska gå varje dag.
Så ringde till mamma som mer än gärna ville följa med och rulla lite barnvagn.
Nu är det dags för lite kaffe och sen ska vi se nya Pirates filmen.
Sista dagen som Marcus är ledig men som tur är så jobbar han inte jämt och ständigt och jag har ju lilla Thea <3

Älskar er mina älsklingar <3

Inga kommentarer: