tisdag 8 maj 2012

Sjuklingar.

Ja usch här har vi varit sjuka. Började med att Thea fick feber i Torsdags natt sen hade hon den t.o.m. lördag. På Söndagen tog vi en promenad och på Söndag natt ja då var det min tur med feber ! Fy fan I HATE IT! men men tur att jag har en sån underbar sambo som kom hem lite tidigare från jobbet för att hjälpa till här hemma och ta hand om Thea då jag hade NOLL ork!
Idag däremot så känner jag mig mkt piggare än igår iaf så kanske är på bättringsväg ?!
Som ni då förstår så har man inte dirket PWat när man har haft feber men när jag är pigg och allert igen då jävlar ska det röras på fläsket :) Funderar försten att börja med viktväktarna :)
Thea ja hon har fått en jäkla massa bissingar så nu har hon 6 st snart, sötnosen min.
Hon har börjat med krypa ställningen men hon kommer inte riktigt iväg.
Plus att inatt när hon vaknade till så tittade jag dit och då sitter hon i sängen och leker haha det har aldrig hänt förr :)
Just ja, vi sökte ju även dagisplats igår. Åh mammas bebis börjar bli stor tjej nu <3
Tiden går så fort ... Nästan FÖR fort!




                                      Här är min bebis endast några dagar gammal




Och här är hon nu min stora tjej <3



1 kommentar:

Isacs Mamma sa...

Hej Tanja ifrån facebook:) kul att jag fick kika in:)

jag funderar oxå på viktväktarna :)