fredag 4 maj 2012

Snö & feber

Godmorgon alla!
Vaknade i natt av att Thea var väldigt ledsen runt fyra tiden, tänkte att hon skulle få lite välling så hon somnade om men då känner jag att hon har feber för första gången i sitt liv. Lilla skrotan då , på sin 9 månaders dag. Visst det är inte mycket feber men ändå, Nu har hon 38,7 med alvedon i kroppen. Plus att hon brukar inte sova nånting nästan på dagarna och nu sover hon igen efter att ha varit vaken en och en halv timme ca. Men hon fick då gröt i sig och nån gång så ska väl vara hennes tur att bli sjuk. Så under dagen idag blir det då slappt. Får se vad vädret säger när Marcus kommer hem från jobbet om det fortfarande snöar som det gör nu! helt galet vad det snöar!! Men man kan ju alltid hoppas på en PW i eftermiddag!
Just ja var ju på jobbet igår och sprang på löpbandet!! Körde intervall programet som är där och jisses vad varm i kläderna man blir ;)
Plus att jag SPRANG för första gången på väldigt länge 10 km/h klarade jag iaf :) Måste köpa mig ett par nya träningsbyxor för dom jag har dom åker då bara av dom ! hahaa fick springa och hålla i byxorna.
Nej nu ska jag nog också passa på att vila medans lill tjejen gör det, känns som det kan bli en väldigt gnällig dag och då vill jag ha ork!

ha en bra dag !

Over and Out !

Inga kommentarer: